Wednesday

ouh ouh yana post kt blog akhirny!!
hahahaha credit to jan la yana debab!
kita punya blog sudah maju lorh.haha =P
dah ko tuh da berhabuk tak post post langsung.
ayat ko mmg xleh blah kan. sekeh kang baru tau.
rajin rajinlah post weyh.aku sorang je post. =_='
hah!! baru nk tnye aku nk kua sama.aku ajk ko byk kli tau b4 this ko jual mhl.
skang aku lak nk jual mhl ngn ko.wekk!! hahahah next semlah beb.when pt kte da masuk.baru masyuk nk hang out mana2.dun worry ad lg 2 sem ko ngadap muka aku sampai lebam kt kls nnt.=Pbtw, aku syg ko gak la debab!!

o yah buat u guys y seakan akan blur  ngn post i kali neh.just to inform u guys that this blog belong to the three of us.i, yana n janjan but i da kick janjan kua dah.buang daerah terus.so dy pun buat blog len.hahaha kidding.janjan gedik nak buat blog sendiri.xpe xpe dy still penyumbang besar kpd blog neh.then we got yana here.nh satu prob with her,dy sangat susah nk post kt blog neh.can count how much dy post kt sni.mmg nk kena si debab neh.so tggllah i sorg2 y sering kali mengepostkan pape kt blog neh.sampai naek muak n bosan korg bace post aku je kn? haaaa ngaku cepat! hahahhaah ada aku kisa? so if u guys cam pelik je ngn blog kami harap harap this explain out everything.pelik?jelik dengan ape y kami lakukan??feel free to feel that way.coz we dont give a damn.cewahh actually adlah kesah seket seket an.lalalala~sudah merapu lebeh.so if nmpk post y seakan akan mengreply antara kami paham paham jelah.kami mmg senget sket.budak tak cukup umurlah dktekan.heee~oh n i just wanna say thanks kepada u guys y sering kali membelek blog neh.if adal ah kan.=)) love u olls k.xoxo



p/s: nor thanks juge eyh.nnt sem dpn aku blnje ko mcd =D




No comments: