Friday

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
org2 y i syg,duet n makanan. ^_^

2. Benda terakhir yang korang beli menggunakan duit korang sendiri?
cool fever.alya demam.sian dy


3. Di manakah tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
not sharing with u guys.kang korg chilok idea gue.haha
4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
yes i am. =))


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
kena bilang eyh berapa lame?? haha


6. Di manakah korang selalu berjumpa kekasih korang?
kat dasar laut.kah3.


7. Novel / buku / majalah terakhir yang korang beli?
manalah ambik tau oi.


8. Apakah nama penuh korang?
nur amira nasarudin


9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
depends lah. but my dad kot.


10. Namakan orang yang korang betulbetul nak jumpa dalam hidup korang?
right now saye nk jumpe syg saya saje.badly.=(


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
haha masuk dalam washing machine sudeh


12. Di manakah tempat yang korang betulbetul nak pergi?
new zealand.!!


13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
saya tamak.nak dua dua =))


14. 5 benda yang korang sangat sayang dalam hidup korang?
my baby goldie!!, fon saya, selimut saya, katil saya, bantal peluk saya.=P


15. 3 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
one in a million, the time, ketulusan hati. for now.  


16. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
5 jan.igt2 xlme je lg neh.kolej o umah ntah.xigt smbut ke x.hehe


p/s: xd menda nak buat.lalala~

No comments: