Sunday

jan ati sae!! aku dah jumpa lagu yang aku dok cari cari.hahaa
silaplah bukan saling tp mungkin.gile jauh eyh.hahah sumpah lawak.


kau cinta pertamaku
kau cinta terakhirku
tiada apa yang bisa ku nafikan kasih kita
kau air dimataku
satu antara seribu
tiada antara di dunia
mungkinkan terputus di tengah jalan
mungkinkan terlerai tanpa ikatan
usah ragu dengan takdir

kau air dimataku
satu antara seribu
tiada antara di dunia
mungkinkan terputus di tengah jalan
mungkinkan terlerai tanpa ikatan
usah ragu dengan takdir

mungkin kitakan berbeza haluan
berakhirnya cerita percintaan
segalanya ketentuan tuhan
mungkinkan terputus di tengah jalan
mungkinkan terlerai tanpa ikatan
usah ragu dengan takdir
mungkin kitakan berbeza haluan
berakhirnya cerita percintaan
segalanya...2x

mungkinkan terputus di tengah jalan
mungkinkan terlerai tanpa ikatan
usah ragu dengan takdir
mungkin kitakan berbeza haluan
berakhirnya cerita percintaan
segalanya ketentuan tuhan
segalanya ketentuan tuhan....

ok i minat ngan lagu neh.first dengar mase dalam kete nad.punyalah tercari cari lagu neh.i igt saling je.padahal xd pun ayat saling dalam lagu neh.hahah ntah mana datang ayat saling tuh pun i tak tau lah.tym denga lagu tuh i tengah mamai.hahah gile nak bagi alasan lagi eyh.enjoy.
tajuk lagu cinta terakhir by aiman.

4 comments:

marliyati mohatar said...

ngek..
penat perah otak pkir pe la lagu yg de perkataan saling...
rse cm nk cubit2 jer ko pkai chopstick beb...huhu

dunia kecik ku said...

ceh aku ngat lgu menda laaaa....hish....dlm fon aku pon da lama ada la makcik oiii....bkn aku penah bukak ke lgu tuh....budget bru first time dgr geget kang...

saenadia said...

ceh. apedaaa. lagu dah basi kott. adeh mia mia. hehe

m.jy said...

oi oi suke atilaaaaa...hahaha
alaaa basi tak basi.wueeeekk!
kalian kalian sume jelez sama gua an? nk gegetlah cubitlah.taulah aku neh comel sgt.hahahaah