Saturday

disaat aku menaip telingaku dihidangkan dengan lagu yang menyentuh jiwaku oleh dadali-disaat aku mencintaimu pikiranku melayang layang memikirkan kemana arah tuju hidupku.segala masalah dan kejadian kejadian kerap menyerang aku dari segenap arah.cewaaaahh ayat aku tak tahan eyh.hahaha
truth is i am damn bored today.as if im drowned in my own room. i need fresh air lo.someone please save me from boredom! its killing me softly inside. pray to god i wont lose my sane.
cant wait for tomorrow.saya mahu berkasih syg sama saya puny syg oh~!banyak rindu sama kamulah syg.dala today awak keje smpai lewat mlm.waaaaa mia sorg2 =( i'll redem back all tomorrow k? =]


supposely i need to redo back mr report but tuggulah jap.tengah pening pale neh nak pikir ayat.lalalalala~prof normah saya syg sama prof sgt2 =D thanks for teaching me throughout this sem.sorry for not being such a good student during ur classes.=\  hee papepun i'll see u next week prof =)


p/s: kelaparan teramat.

No comments: