Monday

susahlah kalau orang yang aku percaya cam bukak cite kat belakang.fine pasneh aku dah malas nak cite pape.elok pendam je dari cite pastuh orang laen jadi mangsa.kalau aku je kena puaskan hati orang matilah aku.agak agak kalau nak terasa dengan aku cuba cermin diri korang suma dulu.agak agak cam korang rasa korang bagus sangat sampai tak penah buat aku terasa silalah tacing dengan aku,aku tak kesah.tapi sekali aku dengar ko cakap aku lupa membe,sampai mati pun aku lupa korang suma.tak pernah nak pikir situasi aku.tak cukup ke tyme yang aku peruntukkan dengan korang suma?aku pun ada life aku sendiri,ada masa aku dengan orang laen gak,dunia aku bukan untuk korang je.selama neh aku tak pernah persoalkan pe yang korang buat,tak payah nak jadi busybody nak kecoh pasal pe yang aku buat.aku paling tak suka orang kawan dengan aku sebab nak senang.dalam hidup mesti ada give and take.takkan aku sorang je nak give korang nak take je?selama neh aku duk pendam je tapi cam makin aku senyap makin naek kepala lak.ingat aku neh robot takde perasaan?harap harap korang pahamlah.

No comments: