Tuesday

sekarang aku gile tak tahu kat sape lagi dah aku nak cerita sume masalah aku.bile aku cite benda laen yang jadi.kadang kadang terase cam dunia neh tak adil.hidup neh tak adil.orangnya tak adil.aku cari mana silap aku.mana salah aku sampai orang buat aku camneh.aku tak ganggu hidup sape sape sebelum neh.aku tak pernah nak halang sape sape sebelum neh.tapi nape ada lagi insan yang tak puas hati dengan aku?sekarang hidup aku terasa kucar kacir sangat.aku sedeh aku betol betol sedeh.terasa macam orang siat siat hati aku.tapi paling aku tak boleh terima,kenapa aku yang kena korban kebahagian aku sendiri demi nak puaskan hati orang orang yang tak pernah nak jage hati aku?adilkah itu?jujur aku tak boleh tahan lagi.aku tak kuat tak kuat tuk semua neh.tidak jika aku terpaksa korbankan perasaan aku sendiri.i know u're hurt.im also hurt too.but this is not the solution.not this way.im not happy with this.im sorry but i just cant act like nothing happen.i cant act like i normally do now.i cried and cried all night long.wishing u take back ur decision.how can i understand,when the thing is,we are the one who have to sacrifice?im hurt.i really am.dont u dare asking me to do that.coz u know i cant.i just cant.it hurts really bad.how can i face u? face them?and act like im totally fine with it?how can i throw away the awkwardness?


p/s:mati lagi bagus bukan?  

No comments: